Veličina fonta
Sivi ton
Negativni
kontrast
Kontrast
Disleksija

Reklamacije, primjedbe i pohvale

Uputa za podnošenje reklamacija, primjedbi i pohvala Regosu

Ako imate primjedbu na rad službenika na šalteru Regosa, primjedbu na stanje na osobnom računu ili bilo koji drugi problem, molimo da nam se obratite na jedan od ovih načina :

  1. Pisanim putem, na adresu Regos, Gajeva 5, 10 000 Zagreb,
  2. E-mailom na adresu regos@regos.hr,
  3. Telefonom na broj 01/48 98 999,
  4. Putem telefaksa na broj 01/48 98 903.

Ukoliko primjedbu ili reklamaciju podnosite pisanim putem, obvezno navedite telefon ili e-mail za kontakt te opis problema.

Također, bit će nam drago primiti i pohvale na naš rad, jer je zadovoljstvo korisnika usluga Regos-a naš osnovni cilj.

Za sva pitanja, nejasnoće ili probleme obratite se našem Pozivnom centru na telefon 01/48 98 999, svaki radni dan od 08.00 do 16.00 sati.