Stanje na osobnom računu

Danom stjecanja svojstva osiguranika otvara se osobni račun, na kojem se knjiže uplaćeni doprinosi tijekom cjelokupnog razdoblja članstva, neovisno o promjeni statusa osiguranika.

Članstvo u obveznom mirovinskom fondu osiguranika ne obvezuje na plaćanje obveznih doprinosa za mirovinska osiguranja.

Obvezu plaćanja doprinosa ima isplatitelj plaće/naknade/drugog dohotka prilikom svake isplate, a za samostalne obveznike plaćanja doprinosa obveza se utvrđuje rješenjem Porezne uprave.

Stanje na osobnom računu možete provjeriti putem naše aplikacije Moj osobni račun:

Za uvid u stanje Osobnog računa potrebna vam je e-PASS vjerodajnica koju možete podići uz predočenje vaše osobne iskaznice i OIB-a, u poslovnicama FINA-e u cijeloj Hrvatskoj ili token banke.

Ako osiguranik (član OMF) uoči da mu je stanje na osobnom računu različito od očekivanog, za to postoji više mogućih razloga, pa se za dodatna pojašnjenja treba prvo obratiti svojem poslodavcu kako bi se provjerilo da li je poslodavac za njega uredno obračunao i uplatio obvezni doprinos II. stupa, odnosno na vrijeme predao ispravan obrazac sa zaduženjima (JOPPD / Obrazac R-Sm) bez kojeg nije moguć prijenos sredstava na osobne račune.

U slučaju da je sve navedeno uredno obavljeno, a i dalje postoji problem, osiguranik se za dodatne informacije može obratiti Regosu na broj telefona 01/4898 999 ili elektronskom poštom na regos@regos.hr.