Informacije o projektu
Naziv projekta (operacije): MOJA MIROVINA – Unapređenje usluga REGOS-a na tržištu rada
Korisnik: Središnji registar osiguranika (REGOS)
Partner: Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje (HZMO)
Ukupna vrijednost: 54.095.820,01 kuna
Postotak sufinanciranja: Europski socijalni fond (85%)
Državni proračun Republike Hrvatske (15%)
Razdoblje provedbe: ožujak 2019. – prosinac 2022.
Kratki opis projekta (operacije)
Dana 22. svibnja 2020. godine Središnji registar osiguranika je s Ministarstvom rada i mirovinskoga sustava i Hrvatskim zavodom za zapošljavanje potpisao Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava u svrhu provedbe projekta pod nazivom „Moja mirovina – Unapređenje usluga REGOS-a na tržištu rada“.
Projekt ukupne vrijednosti 54.095.820,01 kuna sufinanciran je sredstvima Europskog socijalnog fonda kao izravna dodjela sredstava u okviru Prioritetne osi 1 “Visoka zapošljivost i mobilnost radne snage” Specifičnog cilja 8.vii.2 “Povećanje dostupnosti i kvalitete javno dostupnih informacija i usluga na tržištu rada, uključujući mjere APZ” Operativnog programa “Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020.”
U sklopu projekta, usluge koje pruža REGOS unaprijedit će se kroz implementaciju više elemenata:
- Osnivanje Mirovinskih informativnih centara
- Implementacija web portala – Moja mirovina
- Digitalizacija procesa unutar institucije
- Provedba edukativnih aktivnosti zaposlenika u području mirovinskog osiguranja
Otvaranjem Mirovinskih informativnih centara (MIC-eva) cilj je približiti mirovinski sustav korisnicima i olakšati pristup svim potrebnim informacijama. Mirovinski informativni centri osnivaju se u 4 najveća grada u Hrvatskoj – Zagrebu, Splitu, Osijeku i Rijeci, te će u njima biti dostupno stručno osoblje iz institucija REGOS-a i HZMO-a.
Paralelno se odvija i digitalizacija dokumenata i procesa REGOS-a te implementacija suvremene IT podrške čiji cilj je korisnicima usluga, osiguranicima i umirovljenicima pružiti novu digitalnu platformu s maksimalno individualiziranim mirovinskim informacijama.
Predviđeno trajanje projekta je 36 mjeseci, a osnovni cilj je povećanje učinkovitosti i djelotvornosti REGOS-a kao javnog servisa građana te pružanje pravodobnih i kvalitetnih usluga korisnicima u području mirovinskog osiguranja.