Organizacijska struktura REGOS-a u funkciji je ostvarenja njegovih temeljnih ciljeva kao suvremene ustanove na usluzi građanima.
Ured ravnatelja
Podrška upravljanju poslovanjem i poslovnom planiranju, odnosi s javnošću, informiranje, izvješćivanje i promidžba.
Samostalna služba za razvoj i strategiju
Podrška strategijskom planiranju, upravljanje sustavom kvalitete, nadzor i koordiniranje razinom usluga, kontinuitetom poslovanja, rizicima, utjecajima na poslovanje i definiranje mjera unaprjeđenja uspješnosti u odnosu na zahtjeve poslovanja.
Samostalna služba informatičko tehničke podrške
Upravljanje informacijsko-komunikacijskim sustavom REGOS-a, informatičko-tehnička podrška, projektiranje i informatizacija definiranih poslovnih procesa u suradnji s outsourcing partnerima, upravljanje informatičkim projektima i održavanje pristupne točke za elektroničku razmjenu podataka u sustavu socijalne sigurnosti.
Sektor obveznika
Prikupljanje, prihvat i obrada podataka o svim primicima te doprinosima za mirovinska osiguranja, vođenje privremenog računa, povezivanje i raspored doprinosa po osiguranicima, obračun i prijenos sredstava doprinosa za mirovinsko osiguranje temeljem individualne kapitalizirane štednje u obvezne mirovinske fondove i obvezna mirovinska društva
Sektor osiguranika i Registra
Prijave i raspored u obvezni mirovinski fond i kategoriju obveznog mirovinskog fonda, vođenje jedinstvenog računovodstva osobnih računa članova obveznih mirovinskih fondova, izbor mirovinskog osiguravajućeg društva, vođenje i održavanje Registra, prihvat, dostava, razmjena podataka
Sektor administrativne podrške
Računovodstveno-financijski poslovi, nabava i planiranja, financijsko upravljanje i kontrole, pravna podrška, kadrovski poslovi i uredsko poslovanje.