REGOS kontinuirano razvija sustave za sve dionike mirovinskog sustava Republike Hrvatske vezano uz izbor obveznog mirovinskog fonda i kategorije, povezivanje obračunanih doprinosa za obvezna mirovinska osiguranja s pripadajućim uplatama, vođenje jedinstvenog računovodstva osobnih računa, razmjenu podataka, vođenje registra, evidencija i izvješćivanje.
Sigurnost i zaštita IS REGOS-a od mogućeg vanjskog i unutarnjeg pokušaja neovlaštenog korištenja podataka i resursa, bitan je preduvjet osiguranja kvalitete rada REGOS-a, čemu se posvećuje osobita pozornost. REGOS koristi ljudske i tehničke resurse FINA-e i APIS IT-a te zajedno uspostavljaju IT arhitekturu sa sigurnosnim mehanizmima i procedurama.
Kontinuiranoj izobrazbi i usavršavanju radnika te praćenju dobrih poslovnih praksi institucija u sustavima mirovinskog osiguranja drugih zemalja se poklanja posebna pažnja. Visoka razina zahtijevane kvalitete sustava, osnova je uspješnog poslovanja i razvoja REGOS-a u budućnosti i jamstvo postizanja zadovoljstva članova obveznih mirovinskih fondova kao i drugih korisnika usluga REGOS-a. Razradom ciljeva na svim razinama te upravljanjem i provođenjem sustava kvalitete u svakom dijelu poslovnog sustava REGOS-a cjelovito se ostvaruje Politika kvalitete.
Ova Politika kvalitete temeljni je dio Priručnika, a njene odredbe ugrađene su u sve dokumente sustava kvalitete REGOS-a. Politika kvalitete se kontinuirano preispituje i po potrebi mijenja. Provedba odredbi Priručnika i ostalih dokumenata sustava kvalitete i neprekidno poboljšavanje sustava upravljanja kvalitetom, obveza su svakog radnika i jedini prihvatljiv način rada u REGOS-u.
Zagreb, 29. rujna 2021.
Iskra Primorac, ravnateljica