Veličina fonta
Sivi ton
Kontrast
Disleksija
hr
20.12.2024

Analiza tržišta s zainteresiranim gospodarskim subjektima – Zaštitarske usluge za Mirovinsko informativne centre

Analiza tržišta s zainteresiranim gospodarskim subjektima sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16 i 114/22)

Rok za istraživanje tržišta: 7. siječnja 2025. do 12.00 sati

Središnji registar osiguranika planira započeti postupak javne nabave Zaštitarske usluge za Mirovinsko informativne centre.


Sukladno navedenom, ovim putem temeljem članka 198. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16 i 114/22) prije formalnog početka postupka javne nabave sa svrhom provođenja istraživanja tržišta (radi pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom), u nastavku ove obavijesti, Središnji registar osiguranika objavljuje tehničke specifikacije za postupak javne nabave Zaštitarskih usluga za Mirovinsko informativne centre.


Radi daljnjeg planiranja i provedbe postupka te izrade dokumentacije o nabavi molimo sve zainteresirane gospodarske subjekte da dostave primjedbe i prijedloge zajedno s predloženom tehničkom specifikacijom i procijenjenom vrijednosti nabave zaštitarskih usluga, sukladno danim zahtjevima, najkasnije do 7. siječnja 2025. godine do 12.00 sati na adresu elektroničke pošte nabava@regos.hr.

TEHNIČKE SPECIFIKACIJE PREDMETA NABAVE


Predmet nabave obuhvaća sljedeće:

  • Pružanje zaštitarskih usluga odnosno tjelesne zaštite osoba i imovine
        

 Redovne zaštitarske usluge tjelesne zaštite:

  • tjelesna zaštita radnim danima na bazi 14 sati dnevno pet radnih dana u tjednu (ponedjeljak-petak) od 07:00 do 21:00 sat
  • kontrola ulaza i izlaza osoba u/iz štićenog objekata/prostora u radno vrijeme korisnika pet radnih dana u tjednu (ponedjeljak-petak) i to od 08:00-20:00 sati
  • udaljavanje osoba koje remete propisani red i mir iz objekta ili prostora kojeg se štiti
  • sprječavanje pristupa neovlaštenim osobama štićenom objektu ili prostoru
  • zadržavanje osobe koja je u objektima ili prostorima koji se čuvaju, zatečene u činjenju kaznenog dijela i izručivanje te osobe policiji
  • sprječavanje i otkrivanje štetne pojave i protupravne radnje koje bi mogle ugroziti osobe i imovinu koja je predmet zaštite te poduzimanje mjera zaštite radi otklanjanja istih
  • kontrola ispravnosti objekta, nadzor nad instaliranim sustavima tehničke i/ili vatrodojavne zaštite, video nadzora te vatrodojave
  • drugi zaštitarski poslovi sukladno Zakonu o privatnoj zaštiti i uputama naručitelja
  •  u poslovnom prostoru MIC Rijeka:
  • postavljanje zaštite od poplave na ulazna vrata poslovnice po završetku smjene zaštitarske službe
  • uklanjanje zaštite od poplave na ulaznim vratima poslovnice na početku smjene zaštitarske službe
  • postavljanje i uklanjanje zaštite od poplave po potrebi u slučaju elementarne nepogode za vrijeme radnog vremena poslovnice.
  • Usluga Centralnog dojavnog sustava (dalje u tekstu: CDS)    

Usluga CDS-a podrazumijeva neprekidno praćenje od 21:00 do 07:00 sati radnim danom (ponedjeljak-petak), a ostale dane od 00 do 24 sata, i to:

  • dojava svih vrsta alarma s točnom lokacijom na objektu,
  • ostalo nespomenuto, a odnosi se na ispravno funkcioniranje svih elementa CDS-a

Usluga intervencije po dojavnom signalu alarma sa sustava tehničke i/ili vatrodojavne zaštite podrazumijeva da će ponuditelj, odmah po zaprimanju svake  alarmne dojave poslati na objekt ovlaštene osobe i u slučaju potrebe o istom obavijestiti najbližu policijsku postaju, hitnu pomoć, javnu vatrogasnu postrojbu i/ili drugu službu te o istom obavijestiti kontakt osobu Naručitelja.

      Uspostavu funkcioniranja i ugradnje neophodnih elemenata za CDS treba osigurati Ponuditelj.

Prostori raspolažu protuprovalnim sustavom, video nadzorom i sustavom za dojavu požara.

Mjesto izvršenja predmeta nabave naručitelja je na lokacijama MIC-eva:

  • MIC Osijek: J. J. Strossmayera 3, Osijek
  • MIC Rijeka: Titov trg 8A, Rijeka
  • MIC Split: Matoševa 3, Split
  • MIC Zagreb: Gradišćanska ulica 26, Zagreb