Analiza tržišta s zainteresiranim gospodarskim subjektima sukladno članku 198. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16 i 114/22)
Rok za istraživanje tržišta: 7. siječnja 2025. do 12.00 sati
Središnji registar osiguranika planira započeti postupak javne nabave Zaštitarske usluge za Mirovinsko informativne centre.
Sukladno navedenom, ovim putem temeljem članka 198. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16 i 114/22) prije formalnog početka postupka javne nabave sa svrhom provođenja istraživanja tržišta (radi pripreme nabave i informiranja gospodarskih subjekata o svojim planovima i zahtjevima u vezi s nabavom), u nastavku ove obavijesti, Središnji registar osiguranika objavljuje tehničke specifikacije za postupak javne nabave Zaštitarskih usluga za Mirovinsko informativne centre.
Radi daljnjeg planiranja i provedbe postupka te izrade dokumentacije o nabavi molimo sve zainteresirane gospodarske subjekte da dostave primjedbe i prijedloge zajedno s predloženom tehničkom specifikacijom i procijenjenom vrijednosti nabave zaštitarskih usluga, sukladno danim zahtjevima, najkasnije do 7. siječnja 2025. godine do 12.00 sati na adresu elektroničke pošte nabava@regos.hr.
TEHNIČKE SPECIFIKACIJE PREDMETA NABAVE
Predmet nabave obuhvaća sljedeće:
- Pružanje zaštitarskih usluga odnosno tjelesne zaštite osoba i imovine
Redovne zaštitarske usluge tjelesne zaštite:
- tjelesna zaštita radnim danima na bazi 14 sati dnevno pet radnih dana u tjednu (ponedjeljak-petak) od 07:00 do 21:00 sat
- kontrola ulaza i izlaza osoba u/iz štićenog objekata/prostora u radno vrijeme korisnika pet radnih dana u tjednu (ponedjeljak-petak) i to od 08:00-20:00 sati
- udaljavanje osoba koje remete propisani red i mir iz objekta ili prostora kojeg se štiti
- sprječavanje pristupa neovlaštenim osobama štićenom objektu ili prostoru
- zadržavanje osobe koja je u objektima ili prostorima koji se čuvaju, zatečene u činjenju kaznenog dijela i izručivanje te osobe policiji
- sprječavanje i otkrivanje štetne pojave i protupravne radnje koje bi mogle ugroziti osobe i imovinu koja je predmet zaštite te poduzimanje mjera zaštite radi otklanjanja istih
- kontrola ispravnosti objekta, nadzor nad instaliranim sustavima tehničke i/ili vatrodojavne zaštite, video nadzora te vatrodojave
- drugi zaštitarski poslovi sukladno Zakonu o privatnoj zaštiti i uputama naručitelja
- u poslovnom prostoru MIC Rijeka:
- postavljanje zaštite od poplave na ulazna vrata poslovnice po završetku smjene zaštitarske službe
- uklanjanje zaštite od poplave na ulaznim vratima poslovnice na početku smjene zaštitarske službe
- postavljanje i uklanjanje zaštite od poplave po potrebi u slučaju elementarne nepogode za vrijeme radnog vremena poslovnice.
- Usluga Centralnog dojavnog sustava (dalje u tekstu: CDS)
Usluga CDS-a podrazumijeva neprekidno praćenje od 21:00 do 07:00 sati radnim danom (ponedjeljak-petak), a ostale dane od 00 do 24 sata, i to:
- dojava svih vrsta alarma s točnom lokacijom na objektu,
- ostalo nespomenuto, a odnosi se na ispravno funkcioniranje svih elementa CDS-a
Usluga intervencije po dojavnom signalu alarma sa sustava tehničke i/ili vatrodojavne zaštite podrazumijeva da će ponuditelj, odmah po zaprimanju svake alarmne dojave poslati na objekt ovlaštene osobe i u slučaju potrebe o istom obavijestiti najbližu policijsku postaju, hitnu pomoć, javnu vatrogasnu postrojbu i/ili drugu službu te o istom obavijestiti kontakt osobu Naručitelja.
Uspostavu funkcioniranja i ugradnje neophodnih elemenata za CDS treba osigurati Ponuditelj.
Prostori raspolažu protuprovalnim sustavom, video nadzorom i sustavom za dojavu požara.
Mjesto izvršenja predmeta nabave naručitelja je na lokacijama MIC-eva:
- MIC Osijek: J. J. Strossmayera 3, Osijek
- MIC Rijeka: Titov trg 8A, Rijeka
- MIC Split: Matoševa 3, Split
- MIC Zagreb: Gradišćanska ulica 26, Zagreb